מניסיון אנחנו מעודדים עסקים וחברות לכתוב דיוור אלקטרוני.
חשוב לשלוח דיוור אלקטרוני לפחות אחת לחודש.
הנה כמה טיפים:
1. עלות מצחיקה לעומת התועלת.
אנחנו ממליצים על מערכת שלח מסר שהיא טובה ופשוטה למשתמש.
2. אפשר לעצב את המייל בצורה איכותית, לשים תמונות שנפתחות מיד ולא כקובץ מצורף.
3. לאחר שליחת המייל יש להציץ בסטטיסטיקה של ההודעה.
שם ניתן לקבל מלא מידע על:
- כמה פתחו את ההודעה ומי פתח
- כמה העבירו אותה הלאה ומי העביר
- כמה לחצו על לינקים שהופיעו במייל ומי לחץ.
עם המידע הזה אפשר לעשות מטעמים.
הנה דוגמה:
שלחתי מייל – מדריך בנושא טלמיטינג.
זה כמות האנשים שהעבירו את המייל הזה הלאה.
שימו לב למספר: 95 העברות, 79 העברות – וואוו המייל הזה היה אפקטיבי!
מה שעושים אחרי שמסתכלים בסטטיסטיקה – זה להתקשר לאנשים
שפתחו את המייל הזה 5 פעמים ומעלה או העבירו את
המייל הזה 5 פעמים או יותר ולהציע להם שירות למרות שלא פנו פיזית אליכם.
מה שיקרה זה – שהם יזהו אתכם מייד, יודו לכם על הדיוור המעניין ומקסימום יסרבו בנימוס.
אבל מתוכם יש כאלה שבהחלט יכולים להיות לקוחות פוטנציאלים שלכם.
כשאתם משלבים שיחות טלפון יחד עם טלמיטינג – יש סיכוי גדול שיסגרו פגישות מכירה טובות.
4. חובה לשמור על קשר עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים.
"חג שמח" בחגים לא מביא עבודה ולא מעלה הכנסה.
5. במיילים שלך תן ערך גדול ומשמעותי. אפילו יותר גדול ממה שהמתחרים מציעים.
ואז תראה איך אנשים נהפכים לעוקבים נאמנים, פונים ומתעניינים.
6. תמיד הנע לפעולה בסוף המייל. לינק לדף נחיתה שמציע משהו מעניין,
שירות מבוא כלשהו שלא עולה הרבה כסף. לא השירות העיקרי שלך.
7. אל תבלבל. "ניוזלטר" זה דיוור אלקטרוני מאוד מסויים. הוא לא מביא הרבה אקשן ופניות.
תגיות: שיפור תהליכים עסקיים, ייעוץ לחברות, שיווק ומכירות, שיפור ביצועים עסקיים, פרסום לעסקים, שיווק עסקים, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, פיתוח עסקי