חלקן טובים יותר, חלקם טובים פחות. חייבים לבדוק כל דבר לגופו.
- גוגל ממומן
- גוגל אורגני
- פייסבוק
- דיוור אלקטרוני
- קיום של הרצאות
- שיתופי פעולה
- נטוורקינג
- פליירים
- כתבות בעיתון
- ראיון טלויזיוני
- השתתפות בתערוכות
- טלמיטינג/טלמרקטינג
- סירטונים ביוטיוב
- הוצאת ספר
- פה לאוזן
- כתיבה בפורומים
- כתיבת בלוגים
מהתבוננות על עסקים כיום נראה בהכרח שכל עסק חייב שיהיו לו לפחות 3 אפיקי שיווק יציבים כדי להתקיים בצורה טובה ולגדול.
תגיות: פרסום בגוגל, ניהול עסק, פרסום בפייסבוק, ייעוץ לחברות, שיווק ומכירות, פרסום לעסקים, שיווק עסקים, אימון טלמיטינג, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, פיתוח עסקי