מכירות הן לא שכנוע – מכירות הן הארת עיניים.
מכירות זו הדרך הנכונה להראות למישהו שמה שיש לך לומר לו יטיב עימו.
אנחנו מובילים אותך ואת העובדים שלך שלב אחרי שלב, לסגירת העסקה עם לקוח פוטנציאלי.
לאחר 3-2 פגישות בנושא הדרכת מכירות, אתה והעובדים שלך תוכלו לשפר פלאים את ההתייחסות ללקוחות (תדמית ורושם ראשוני) ואת אחוזי הסגירה שלכם.
כדי להיות מדויקים ככל האפשר, אנו נעביר שאלוני מבדק אישיות כדי לעלות על הדברים החלשים והחזקים בעסק עוד לפני הפגישה שלנו.
בפגישות אימון המכירות נלמד:
תקשורת נכונה – עם 3 מרכיבי ההבנה. 5 שלבי המכירה.
טיפול בכל התנגדויות המכירה כגון:
- סוקר השווקים
- "אני צריך לחשוב על זה"
- "שפן פחדן"
- "זה יקר"
אימון אינטנסיבי על קבלת אמצעי תשלום מהלקוח.
הכנסת סטטיסטיקות שמודדות את התפוקה.
ניהול של סטטיסטיקות מכירות שבועיות על פי מצבי הגרף של הסגירות.
שים לב – לפני שאתה מחליט לשכור את שירותינו אתה צריך לשים לב לכמה דברים חשובים:
- שהעובד שלך הוא חבר קבוצה נאמן ששווה להשקיע בו.
- מי שמקבל את הדרכת המכירות הוא במצב רגשי טוב וחייו יציבים ושפת הגוף שלו אינה משדרת רושם שלילי.
- שהוא אוהב את מה שהוא מוכר ולא רק בא "להחתים כרטיס".
- שהוא אוהב אנשים ושמח לעזור.
בוא להתחיל למכור!
הדרכת אנשי מכירות
הדרכת עובדים בנושא מכירות מתבצעת אצלכם בעסק.
גם פה, כמו הדרכת מכירות פרטנית, בתוכנית הדרכה אנו נעביר שאלוני מבדקי אישיות למוכרים כדי לוודא שהבסיס איתו נעבוד הינו טוב כדי שכולנו ננחל הצלחות.
בהדרכת אנשי מכירות מתקדמים צעד אחר צעד כשקודם יש את "התאוריה" של כל נושא ונושא (שצויין מעלה),
ואחרי כל נושא יש את הפרקטיקה.לדוגמה:
לומדים על ההתנגדות "זה יקר לי" ומייד מתאמנים בזוגות עד שכל אחד מרגיש שהוא יכול בקלות לטפל בצורה טובה בהתנגדות הזאת ולהצליח לעבור לשלב התשלום.
הגדלת המכירות
ניתן די בקלות להגדיל מכירות ולשם כך יש כמה עקרונות בסיסיים שצריך לדעת אותם:
אין באמת טריקים, או לוליינות, כמו שאמרתי קודם מכירות זה הארת עיניים.
יש את הרצון האמיתי לעזור לאנשים להשיג את מה שהכי נכון עבורם.
לפעמים לשם היושר, עליך להגיד ללקוח הפוטנציאלי "תקשיב זה לא מתאים לך" קורים מצבים שיגאל סורוצקי מגיע לעסק
שיש בו סטטיסטיקות לכל המחלקות, הפיננסים מסודרים, יש הנהלה בריאה.
הוא מחמיא להם ויוצא מהפגישה בלחיצת יד.
למכור קרח לאסקימוסים זה לא ישר ולא לומדים זה את בבית סיפרנו.
הגדלת מכירות תלויה באנשי מכירות עם תקשורת טובה ורצון לעזור, כל שאר הידע נרכש ונלמד בקלות.
ניהול מכירות
ניהול מכירות צריך לדעת לעשות, זה גם נלמד בקלות. לא מספיק לנזוף על מי שלא מביא מספיק מכירות או לתת מילים טובות על מי שכן מוכר.
ניהול מכירות טוב ויציב לאורך זמן צריך להתנהל אך ורק על פי סטטיסטיקות.
המנהל וגם איש המכירות צריכים לראות כל שבוע גרף ולדעת אם הגרף הזה עולה,
יורד או נשאר אותו דבר.
לדוגמה:
אם גרף המכירות עולה בתלילות מצב זה נקרא "שפע" ובשפע איש מכירות צריך לעשות צעדים מאוד ספציפיים ופשוטים:
חסוך בפעולות מיותרות או מפוזרות שלא תרמו למצב הפעולה הנוכחי.
דאג לכך שכל פעולה תיחשב ואל תעסוק בשום פעולה חסרת תועלת.
כל פעולה חדשה צריכה לתרום ולהיות מאותו הסוג של אלה שתרמו. קולטים?
דווקא כשהגרף עולה ויש שפע במכירות זה בדיוק הזמן הכי גרוע "להוריד את הרגל מהגז" ולנוח.
כי מה שגרם לשפע זאת עבודה קשה, שימוש בכלים של פעולות מדוייקות, לכן מה שיגרום לעוד שפע זה בדיוק אותו הדבר.
בכל מצב ומצב של גרף ניתן לעשות פעולות מאוד מדוייקות
– שאתה כמנהל חייב לדעת אותן,
ואז הניהול (המוצלח) נמצא בכיס שלך.
*נכתב בלשון זכר אך מתייחס לנשים וגברים כאחד.
מעוניין להגדיל את מחזור המכירות שלך משמעותית?
בשביל זה אנו קמים בבוקר!
השאר פרטים בטופס בתחתית העמוד או חייג עכשיו
נשמח לשמוע מכם!
סורוצקי – ייעוץ עסקי