ניהול פייסבוק/אינסטגרם לאדריכלים
בואו מייד נשים את המטרה על השולחן:
קבלת פניות איכותיות מהקהל הפרטי המגיעות דרך פייסבוק ואינסטגרם באופן קבוע ושוטף.
יהיה לך נחת בנושא השיווק כך שתוכל להתפנות לעשות דברים אחרים.
אני מכירה את עולם האדריכלים והמעצבים לעומק.
יש לנו המון הצלחות עם משרדי אדריכלים, מעצבי פנים ומפקחי בנייה.
אני מייצרת את התכנים מתוך הבנה עמוקה של המשרד עצמו וכותבת את הפוסטים והמודעות הממומנות מתוך נקודת מבט שלכם.
תמיד יש את התחושה כאילו אני מכירה ועובדת אצלכם כבר שנים.
בשיחה איתי אנחנו נבליט את היתרונות של העבודה שלכם
אנחנו נוציא את התועלות של המשרד שלכם
ונדגיש את סיפורי ההצלחה של הלקוחות.
מהם החומרים הדרושים כדי להתחיל?
1. תמונות טובות, רצוי של צלם מקצועי.
2. לוגו ותמונות אוירה של המשרד.
3. תמונה של בעלי המשרד.
מה כולל השירות שלנו?
- עיצוב דף הפייסבוק העסקי + עיצוב דף האינסטגרם.
א. עיצוב ה- COVER כסרטון בדף הפייסבוק.
ב. יצירת דרכי קשר מהירים עם העסק בפייסבוק.
- העלאת פוסטים טובים וסידור התמונות והווידאו בדף שיראה טוב לתחילת פרסום.
- עיצוב דף האינסטגרם והעלאת תמונות באופן שוטף.
- הכנת סטורי קבועים שיכילו את מוצרי החברה ופעולותיה.
- סידור קטגוריית תמונות לפי נושאים בדף הפייסבוק.
- העלאת פוסטים טובים לדף 3,4 פעמים בחודש.
- קמפיין פייסבוק ואינסטגרם ממומן לקהל הפרטי והעסקי:
- א. 4 המרכיבים החשובים להצלחת מודעה ולימוד מעמיק של כל אחד מהנקודות קהל , תמונות, תקציב ותוכן.
– פילוח מדויק של קהל היעד.
– בחירת תמונות נכונות לפרסום והפיכתן לסרטון.
– ניהול תקציב מודעות.
– תוכן שיווקי – המניע לפעולה.
- ב. תפעול ובקרה שוטפת במנהל המודעות בפייסבוק (מאחורי הקלעים).
לקבלת פניות איכותיות בתוך 48 שעות. דברו איתנו.
מה חשוב לדעת בשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם אצל אדריכלים ומעצבים?
- שצריך לטפל בלידים עד הסוף! לא להתעצבן מאנשים לא רלוונטים, לא לאבד תקווה, למצוא בתוך הערימה את המתאימים ביותר בצורה אדיבה ומקצועית.
- טיפול בפניות נכנסות זה "כובע" שצריך להיות עליו! יש צורך לבצע פולואו-אפ באופן קבוע לכל מי שלא ענה, לכל מי שאמר שיחזור ולא חזר, לכל מי שהיה בפגישה וכד'.
- רק בצורה הזאת – יהיו תוצאות!
- אם תתפוס את ההלך רוח של "מי שרוצה אותי באמת יתקשר אלי או "ירדוף" אחרי" – זה לא יניב לך תוצאות.
- יש לך עסק לכל דבר ומחלקת שיווק בו היא נדרשת – גם כשאתה אדריכל או מעצב פנים.
מקווה שהבהרתי את שני הנקודות מבט החשובות האלה.
מצד אחד – יש פניות באופן שוטף (השאיפה שיהיו 60% טובות).
ומצד שני צריך למצוא מתוכן את אלה שמתאימות לכם.
כך תהיה הצלחה!