תכנית הרמת מחלקת קשרי אדריכלים
בתוכנית זו אנו מעניקים הכשרה, ליווי וייעוץ לך ולמנהל השיווק שלך להרמת מחלקת קשרי אדריכלים לתפארת!
במידה וצריך אנו מגייסים ומכשירים מנהל/ת שיווק וקשרי אדריכלים חדש/ה לפי הקריטריונים הדרושים להצלחת התוכנית.
מטרת התוכנית היא הגדלת כמות הפרוייקטים אשר יגיעו דרך אדריכלים ומעצבים!
הדרך להשגת המטרה היא בניית ערוצי התקשורת מול קהל ושמירה על שיתופי הפעולה לאורך זמן.
ההכשרה באה לידי ביטוי בפרמטרים הבאים:
1. הכנת קטלוג וואטסאפ (יחד) + שליחתו בתוכנת וואטסאפ:
א. איך צריך להיות קטלוג וואטסאפ? עיצובו והכנתו המושלמת לשליחה.
ב. איסוף והכנת DATA לשליחה.
ג. שליחה קבועה של תוכן לווטסאפ. קטלוג + תוכן קבוע מדוייק ומניע לפעולה
2. פייסבוק ללא הוצאה כספית:
א. הכרות העבודה השוטפת בפייסבוק מול אדריכלים ומעצבי פנים.
ב. הגדלת מאגר החברים והעמקת הקשר איתם דרך פייסבוק.
ג. פנייה יזומה, ממוקדת ע"י תסריט מדוייק לקהל הפוטנציאלי.
3. השקת אירועים מיוחדים לאדריכלים ומעצבים:
החל מ- 15 ועד 100 משתתפים:
א. הכנה מוקדמת של תכנים שמעניינים אדריכלים.
ב. הכנת הזמנה מעוצבת ושליחתה במייל כולל טופס צור קשר.
ג. הכנת האירוע עצמו: כיבוד, צלם, הרצאות, מתנה צנועה וכד'.
ד. לאחר האירוע המוזמנים ימלאו משוב שיספק לנו נתונים על פרוייקטים רלוונטים בזמן הווה.
4. דיוור אלקטרוני
א. הכרת מערכת הדיוור "שלח מסר" (או כל מערכת אחרת במידה וקיימת) והיכולת להכין דיוורים עפ"י הנדרש לרבות דפי נחיתה, טפסי צור קשר, דפי תודה וכד'.
ב. היכרות עם תוכנת עיצוב חינמית שתשמש להכנת חומר שישלח בדיוור אלקטרוני (תמונות, סיפורי הצלחה ותוכן).
ג. איסוף של כתובות מייל של אדריכלים ומעצבי פנים והכנסתם לתוך המערכת.
ד. שליחת דוא"ל בתפוצה רחבה ועבודה צמודה לאחר השליחה.
ה. היכרות עם הסטטיסטיקה של הדיוור – פנייה ממקודת לאדריכלים לאחר שליחת הדיוור והבנת הנתונים של הסטטיסטיקה כדי להגדיל את פגישות המכירה הממוקדות.
5. יצירת קשר עם אדריכלים עבור תיאום פגישות איכותיות
א. בניית תסריט שיחה חד ומקצועי.
ב. אימון ופרקטיקה בזמן אמת עד תוצאה סופית מושלמת.
ג. יצירת ביטחון ושליטה בשיחה.
6. יצירת רעיונות מקוריים שיבדלו אותך מהתחרות ומהמתחרים:
א. מיתוג העסק מול קהל האדריכלים והמעצבים.
ב. בידול מהמתחרים ומהתחרות "הרגילה".
ג. חשיבה משותפת ויצירת דרך פעולה מחוץ לקופסא.
7. עבודה שוטפת עם תוכנת עיצוב חינמית
א. עיצוב דף הפייסבוק ומודעות לפרסום.
ב. עיצוב הדיוור האלקטרוני.
ג. עיצוב חומרים פרסומיים שוטפים.
8. סטטיסטיקות של מחלקת קשרי אדריכלים
א. הכנת מדדי תפוקה לכל אחד מהפרמטרים שצוינו לעיל (טלמיטינג, דיוור, פייסבוק, אירועים)
ב. הכנת גרף שיראה בצורה ברורה את התפוקה הממשית של המחלקה.
ג. כלי ניהול הסטטיסטיקה וטיפול במצבים שיש 'סכנה' (מושג טכני שמשמעו גרף עם ירידה חדה) או 'שפע' (מושג טכני שמשמעו גרף עם עלייה חדה).
תהליך העבודה
• מתקיימות בין 6-8 פגישות.
• פגישות זום: 1500 ש"ח לפגישה.
• פגישה פרונטלית: 2000 ש"ח לפגישה.
1. בכל פגישה יטופל נושא מסוים על פי המפורט בתכנית האסטרטגית המפורטת לעיל.
א. הבנת כל נושא ונושא לעומקו עד יישום מלא, פתרון בעיות שעולות תוך כדי תנועה.
ב. תיאוריה והבנה של הצעד הבא בתוכנית.
ג. מטלות ליישום לפגישה הבאה.
ד. קביעת מדיניות הדואגת לכך שהפעולות הנכונות מתבצעות כברור מאליו בדרך קבע.
2. קשר טלפוני ללא הגבלה ורצוי כמה שיותר עבור:
א. פתרון בעיות שאלות הקשורות ליישום וכד'.
ב. מענה על שאלות הקשורות ליישום וכד'.