כמי שמלווה שיווקית ועסקית 15 שנה אדריכלים ומעצבים אני יכולה לומר בוודאות שיש לנו הצלחה מוכחת עם התחום הזה.
אנו מכירים את הבעיות של התחום וכיצד לפתור אותן.
לדוגמא מאוד נפוץ נושא השיווק אדריכלים,
איך לשווק נכון שלא יקטין מערך האדריכל?
באילו אפיקים לבחור?
והאם יחסי ציבור טובים מייד על ההתחלה או שקודם צריך לבסס אפיקי שיווק אחרים?
התשובה בגוף השאלה… .
הדבר הראשון שצריך לעשות זה ליצור הכרות מאסיבית ואיכותית עם קהל היעד באופן אינטנסיבי ועקבי.
פייסבוק ואינסטגרם עושים את זה
הם מייצרים פלטפורמה מדהימה לחשיפה.
הלקוחות האדריכלים והמעצבים שלי סוגרים לפחות 2 עסקאות בחודש כתוצאה מפרסום איכותי וטוב ברשתות החברתיות.
הדף צריך להראות טוב.
ושלא יבלבלו אתכם – פניות יכולות להיות במיידי.
מודעה טובה מביאה פניות במיידי.
זה לא לוקח 3 חודשים וגם לא חודש. אלו לגמרי נתונים כוזבים.
השיווק לאדריכלים ומעצבים יצליח במידה ויש לכם תמונות טובות לספק לנו.
רק בדמיות לא יעשו את העבודה.
תמונות טובות של צלם זה הלחם והחמאה של הצלחה ברשתות החבריות.
הדפים חייבים להראות פרפקט, היילייטס באינסטגרם חייבים להיות מעניינים, התמונות מסודרות נעים בעיין.
וגם פייסבוק ערוך בצורה טובה ומעניינת.
יחד עם מודעה ממומנת טובה – זה יצליח.
שימו לב שכדי לשווק בצורה טובה אדריכלים ומעצבים – דרוש תקציב פייסבוק נאה של 2000 ₪ בחודש וזה כמובן לא כולל את הדמי ניהול שלנו.
רק ככה ניתן ליצור אפקט משמעותי.